Порядок розміщення інформації регулюється Концепцією web-ресурсів
університету. Метою цієї статті є пропозиція протоколу, який має
усунути виникаючі питання стосовно процедури подачі інформації. На відміну від
Концепції, ця стаття не є офіційним документом – це приватна ініціатива.
Збір інформації
Перш за все необхідно зібрати інформацію по підрозділу, згідно з критеріями,
які зазначені у Додатку 1 Концепції. Для зручності нижче приведені ці критерії.
Обов’язкова інформація по підрозділу Університету
- Повна та скорочена назва підрозділу.
- Поштова адреса підрозділу, електронна адреса.
- Керівник підрозділу (прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь,
контактний телефон, електронна адреса, фотографія).
- Заступник керівника, якщо є (прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь,
контактний телефон, електронна адреса).
- Секретар, якщо є (прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь, контактний
телефон, електронна адреса).
- Список співробітників підрозділу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада,
науковий ступінь, групова фотографія співробітників).
- Спеціалізація підрозділу.
- Історія підрозділу.
- Зв’язки з міжнародними та вітчизняними організаціями.
- Інформація для потенційних партнерів підрозділу.
- Факультети (інститути) повинні надавати додаткову інформацію згідно з
Пунктом 2.
- Кафедри повинні надавати додаткову інформацію згідно з Пунктом 3.
- Наукові лабораторії повинні надавати додаткову інформацію згідно з Пунктом
4.
Додаткова інформація по факультету (інституту)
- Спеціальності, які готує факультет (інститут), та їх ступені.
- Список кафедр (відділень) (прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь
завідуючого кафедрою (відділенням), контактний телефон).
- Наукова діяльність.
- Культурні заходи.
- Інформація для абітурієнтів.
Додаткова інформація по кафедрі
- Курси, які викладає кафедра.
- Наукові роботи співробітників кафедри.
- Інформація для абітурієнтів.
Додаткова інформація по лабораторії
- Наукові напрямки діяльності.
- Наукові розробки.
- Прикладні аспекти діяльності.
- Фотогалерея, яка висвітлює діяльність лабораторії.
Оформлення інформації
Після того, як інформація була зібрана, її необхідно оформити у належному
вигляді. Оформлення інформації здійснюється згідно з правилами, які приведенні у
Концепції. Правил не багато, але їх виконання є не тільки необхідною нормою
Концепції, але и значно прискорює розміщення Вашої інформації.
Правила оформлення
- Основний текст: шрифт Arial, розмір 14.
- При використанні матеріалів періодичних видань необхідно вказати прізвище,
ініціали автора статті; її назву; найменування видання; рік видання; номер
сторінки.
- При посиланні на книгу вказуються прізвище і ініціали; назва книги; місто,
де видана; рік; сторінка. Для колективних монографій і збірок статей вказується
редактор (відповідальний редактор, редакційна колегія), а для збірок статей
вказується також перші три автори.
- При оформленні посилання на матеріали з мережі Internet слід дотримуватись
таких же вимог, як і при оформленні бібліографії друкарських робіт, обов’язково
вказуючи повну адресу матеріалу в Internet, включаючи назву сайту і дату
опублікування матеріалу.
- Розділи повинні мати порядкову нумерацію в межах всього тексту і позначатися
арабськими цифрами, без крапки в кінці.
- Текст повинен бути відформатованим на тестові блоки за своїм змістом, блоки
відокремлюються один від одного порожнім рядком.
- Заголовки розділів не можуть бути вказані тільки у верхньому або нижньому
регістрі.
- Не допускається подача тексту тільки у верхньому або нижньому регістрі,
окрім випадків, коли цього вимагають правила граматики мови або особливі вимоги.
- Текст не повинен містити ілюстрацій та файлів, усі графічні зображення та
файли повинні бути замінені на текстові посилання, які мають наступний формат:
[FILE_назва файлу]. Назва файлу, повинна співпадати з вказаною у
Заяві.
- Список літератури оформлюється як нумерований список.
- Різні мовні версії інформації повинні бути окремими файлами.
- Курсив – слід замінити на відповідні дані.
Не дивлячись на те, що більшість сучасних текстових редакторів дозволяє
розміщення зображень безпосередньо у тексті, цього робити не потрібно.
Враховуючи особливості web-документів це не тільки зайва робота, а ще й
додаткова робота для коректора, бо йому доведеться вилучати ці зображення із
документів, що займає додатковий час. При виборі назви файлу потрібно
використовувати виключно: букви латинського алфавіту, цифри та символ
підкреслення.
Надання інформації
Зібравши та належним чином оформивши інформацію, необхідно доставити її у
відділ комп’ютерної техніки. Це робиться у два етапи.
Перший етап
Необхідно створити папку, назвати її «ONU site-назва
підрозділу-дата(рік.місяць.день)» та покласти туди файл документу та
файли графічних зображень (якщо є). Потім потрібно створити з цієї папки архів
«.zip» чи «.rar». Нижче приведений ролик, який демонструе створення «.zip»
архіву в операційній системі «Windows XP»
Другий етап
Створений архів необхідно відправити електронною поштою за наступною адресою:
webmaster@onu.edu.ua. Тема листа дублює ім’я папки, з якої був зроблений архів,
сам архів висилається додатком до листа. У тілі письма можна вказати свої
коментарі, стосовно наданої інформації, але можна и залишити його пустим. Нижче
приведена демонстрація відправки такого листа, використовуючи університетську
почтову систему.
Третій етап
Після того, як інформація була відправлена на електрону адресу, необхідно
підтвердити її у паперовому вигляді. Паперова версія інформації необхідна для
документального підтвердження змісту інформації та особи відправника. Порядок
складання паперової версії дуже простий: потрібно роздрукувати відправлений
документ (графічні зображення друкувати непотрібно) та заповнити заяву.
Роздрукована версія додається до заяви та відноситься черговому у відділ
комп’ютерної техніки (Дворянська 2, кабінет 42). Після отримання паперової
версії, інформація розміщується протягом семи робочих днів.
|